Eén inlog

Gepubliceerd op: 30 mei 2024 08:00

Na 29 mei 2024 kun je als bibliotheek lid met jouw account inloggen bij álle bibliotheekdiensten. Je hebt dus nog maar één inlogaccount.

Haal alles uit je bieb-abonnement

Met je account kun je inloggen in Mijn Bibliotheek op www.bibliotheekwaterland.nl. Daar kun je boeken reserveren en verlengen. Met hetzelfde account kun je nu inloggen op de online Bibliotheek waar je e-books, luisterboeken en tijdschrijften kunt lenen. Ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites gebruik je je inlogaccount.

Waarschijnlijk hoef je alleen maar opnieuw in te loggen. Gebruik je pasnummer als gebruikersnaam (het nummer onder de barcode die begint met 625) en je eigen wachtwoord zoals altijd. Mocht het inloggen toch niet lukken, kies dan voor de optie Wachtwoord vergeten.

Wil je meer weten ga dan naar bibliotheek.nl/hulp-bij-inloggen.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op.

Klantenservice: 0299-250500 (bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur op maandag t/m vrijdag)
Wil je iemand spreken na 17:00 uur of in het weekend? Bel dan naar 0299-250530