Geef je mening

Gepubliceerd op: 18 juli 2024 10:39

Collecties, activiteiten, toegankelijkheid, spreekuren, openingstijden... Wat vind jij? Laat van je horen zodat wij met jouw feedback aan de slag kunnen. Jouw mening telt!

De rol van de Bibliotheek in de samenleving blijft veranderen. We zijn al lang niet meer alleen een plek waar je boeken kunt lenen; ons aanbod groeit continu. We vinden het belangrijk dat onze diensten aansluiten bij jouw wensen en die van andere inwoners in de regio.

Daarom hebben we een aantal vragen voor je. Of je ons nu vaak bezoekt of nooit langskomt, jouw mening is waardevol voor ons. We hopen dat je deze wilt delen en ons zo helpt om de Bieb nóg beter te maken.

Waarom meedoen?

• Invloed op onze diensten: Jouw feedback helpt ons om onze diensten en activiteiten nog beter af te stemmen op jouw wensen.
  • Snel en eenvoudig: De enquête is makkelijk in te vullen. Je anonimiteit is gewaarborgd. De resultaten van het onderzoek zijn niet herleidbaar tot individuele personen.

Sentobib is een onderzoeksproject voor Europese bibliotheken en omvat een online enquête van het publiek van de deelnemende bibliotheken.

Het onderzoek richt zich specifiek op de vestigingen Purmerend, Volendam en Monnickendam.

Help ons om jouw bibliotheekbezoek nog aangenamer te maken en vul vandaag nog de enquête in via onderstaande buttons. Selecteer hieronder jouw Bibliotheek.

Purmerend

Volendam