Vanwege een lezing voor de vrijwilligers van de VoorleesExpress is dinsdag 8 oktober vanaf 15:00 uur de tweede etage in Purmerend niet toegankelijk voor bezoekers. De studiecabines zijn dan ook niet te gebruiken.

Kunstmaand Edam-Volendam

Een maand vol kunstzinnige ontdekkingen en culturele hoogtepunten

De Kunstmaand, het jaarlijkse hoogtepunt voor kunst- en cultuurliefhebbers, staat dit jaar in het teken van bewondering, verwondering en inspiratie. Onder het thema Mijn (kunst)held beleef je in oktober tal van culturele evenementen: exposities, lezingen, workshops, theatervoorstellingen en livemuziek.

Kunstmaand agenda

Kunst & Koffie lezing Willy Sluiter

Deze lezing is onderdeel van de Kunstmaand Edam-Volendam. Jan Willem (Willy) Sluiter, legde gewapend met zijn schetsboek, het leven van de kunstenaars en de Volendammers in hotel Spaander vast. Vooral zijn schetsen geven een prachtig inkijkje in het leven van de kunstenaars en de daar aanwezige Volendammers. De lezing wordt gegeven door Jannig Kwakman.

Reserveer je ticket