Nieuw inlogsysteem: Check je e-mailadres bij de balie

Gepubliceerd op: 6 mei 2024 08:00

Met één inlogaccount gebruik maken van de verschillende (online) bibliotheekdiensten in Nederland? Dat kan vanaf 28 mei a.s.. Dan gaat de Bibliotheek Waterland over op een nieuw landelijk inlogsysteem.

Haal alles uit je bieb-abonnement

Met ingang van 28 mei aanstaande gaat de Bibliotheek Waterland over op een nieuw landelijk inlogsysteem voor de Nederlandse bibliotheken. Registeren en inloggen bij de Bibliotheek wordt dan makkelijker. Je hebt nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Of je nu een boek wilt reserveren of verlengen in onze Wise App, of bij de Online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen. Ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites gebruik je dit inlogaccount. Dit maakt inloggen niet alleen veiliger, maar ook gemakkelijker. Om gebruik te (blijven) maken van die diensten, moet aan je account een werkend e-mailadres gekoppeld zijn.

Wil je alles uit je bieb-abonnement halen? Check dan bij de balie in jouw Bibliotheek of wij je juiste e-mailadres hebben.

Heb je nog vragen?

Neem contact met ons op.

Klantenservice: 0299-250500 (bereikbaar van 9:00 - 17:00 uur op maandag t/m vrijdag)
Wil je iemand spreken na 17:00 uur of in het weekend? Bel dan naar 0299-250530